Om HR
HR Løn
HR Lønteamet varetager lønudbetalingerne til ansatte på Aalborg Universitet.
Vi har et tæt samarbejde med HR Partnerteamet, så vi kan formå at få korrekt løn til tiden gennem til alle ansatte.
Alle lønninger på Aalborg Universitet indberettes i Statens Lønløsning, og udbetales via Nem-konto.
Services og vejledning
- Indplacering af nyansatte medarbejdere
- Ferieafregning
- Konteringsændringer af lønudgifter
- Omkontering af lønudgifter
- Timesedler fra studenteransættelser og løst tilknyttet personale
- Anmodning om refusion for fleksjob, løntilskud og personlig assistance
- Registrering af modtaget syge- og barselsrefusion
Ønsker du at komme i kontakt med HR Løn?
Hvis du har spørgsmål specifikt til HR Løn teamet er du velkommen til at kontakte teamet.
Hjælp os til en effektiv sagsbehandling: Skriv CPR nummer i emnefeltet, hvis der sendes fra en AAU mailkonto.